Intermezzo

recenze: Final fantasy xv pro PC, hra, kterou musíte hrát 2018!

Po dlouhém čekání se tato legendární herní série konečně vrátila na PC! Super skvělá grafika, zajímavá hratelnost a neuvěřitelně široce otevřený svět! Tato hra Final Fantasy XV je navržena tak, aby si ji užili jak nároční hráči, tak příležitostní hráči. Zkusil jsi?

Historii hry nelze oddělit od vytvořené legendární série Square Enix (nebo dříve známý jako Squaresoft), tzn Final Fantasy. Od dob Super Nintendo, moderní konzole a ruční, všichni mají jeden druh hry Final Fantasy, který památný, těžko zapomenout, například Final Fantasy VII pro Play Station které zná téměř každý hráč na tomto světě. Ale ze všech existujících herních platforem se obvykle zapomíná na PC, nebo na toto číslo, protože největší podíl na trhu her mají konzole.

Vskutku, FFVII je na PC a také FFVIII, FFIX a tak dále, ale hra se objevila s přeneseno těžké nebo také trvat deset let, než se uskuteční. Ne tak s FFXV. Zdá se, že Square Enix začíná vidět PC jako potenciální trh a berou to vážně. Final Fantasy XV (FFXV) spuštěna na PC Region Asia od Bandai Namco Entertainment, jen rok od verze pro konzoli a přichází s řadou neuvěřitelných upgradů kvality. Jako co? A co je to za jednu hru stojí za to koupit? Pojďme se společně podívat.

• 10 nejvíce podvádějících bossů ve hře, nelze prohrát!
  • Nejen Final Fantasy, zde je 5 dalších her s fantasy tématikou, které jsou opravdu vzrušující
  • 15 nejlepších RPG her 2020 pro Android a PC | Může být také offline, víte!

Téměř fotorealistická grafika!

Zdroj foto: Special | Engine FF Versus XII (vlevo) a jeho finální verze s enginem Luminous Studio (vpravo)

Požehnání motor nový, který Square Enix zformuloval sám, totiž Luminous Studio, Final Fantasy XV vypadá úžasně realisticky. Zlepšení oproti předchozí generaci grafiky bude velmi patrné, pokud ji porovnáte s hratelnostFinal Fantasy versus XII (název této hry před 4 lety), bude hodně odlišný. Nyní se používá osvětlení materiálové osvětlení, HDR10výstup k televizoru/monitoru, který již podporuje standard HDR, podpora 4K, částicové efekty výsledek vypadá krásně a svět už není předrenderované nebo instance, ale otevřený svět.

Na PC, pro uživatele grafických karet Nvidia GeForce GTX, můžete používat funkce Nvidia GameWorks získat částicové efekty, vlasové efekty a stíny, které jsou detailnější a jemnější. Uživatelé AMD by se však neměli nechat odradit, protože i když jsou tyto funkce vypnuté, výkon hry je plynulý a grafika stále vypadá úžasně. V laboratoři JT jsme testovali pomocí Intel i5 a Grafická karta Radeon RX 480 8GB, ukázalo se, že je pohodlné dosáhnout 60 snímků za sekundu. Jedna věc: Připravte se stažení což je časově náročné, protože velikost souboru hry dosahuje 80 GB!

Hektická, ale strategická hra!

Ovládání v této hře pomocí gamepadu bude přirozenější a jednodušší než pomocí klávesnice/myši. Ano, není to překvapivé... Ale je to chutné, mapování tlačítka pro všechna zařízení můžete libovolně měnit. Takže, jaká je hratelnost? Již se nepoužívá tahové nebo se střídejte jako v klasické Final Fantasy, nyní budete dobrodružně a bojovat reálný čas, což znamená, že čas běží tak, jak má.

To znamená, že boj je stále více a více hektickýa někdy pro vás bude obtížné zvládat útoky, hláskovat, položky ani osnova nebo blikat (kvůli schopnostem hlavní postavy této hry, Nocto), ale je to zábava! Kvůli výhledu třetí osoba Také, pokud existuje monstrum, které je velké velikosti, bude vypadat proporcionálně a velmi vyzývavě. Cestovat jinak než pěšky a jezdit na koni Chocobo, můžete vzít i auto tzv Korunovační klenoty.

Standardní RPG systém je zde, od stavu, položky což zvyšuje atributy hráče, až hláskovat nebo kouzlo a předvolat. Co je však jedinečné, je systém nápovědy přátel (dovednostní štítky), a také vytváření kouzel. Protože Nocto se vydal na dobrodružství se svými třemi dalšími přáteli, jmenovitě Výzva, Mečík a Ignis, takže i když je nelze plně ovládat, stále je můžete přivolat a aktivovat dovednosti která pomůže v bitva.

Systém vytváření kouzel Je to velmi kreativní, protože můžete sbírat materiály pro tři druhy živlů: Oheň, led a elektřinu do určitého množství. Chcete-li vytvořit a hláskovat, jednoduše odeberete množství od každého a smícháme položky ostatní, náhodné a obvykle je získáte výběrem položky na silnici nebo monstrum upustita každý položky bude mít účinek hláskovat který je vyroben. kromě dovednostní značky a hláskovat, Jsou tu také Královské zbraně pro Nocto, neuvěřitelně mocnou, ale život sající mystickou zbraň a nejbizarnější, ale skutečný systém: kulinářský!

Ano, kdykoli Nocto et al odpočívají nebo se zastaví v restauraci nebo baru, pak mohou jíst a typ jídla dá status posílení různé. Jídlo se tedy nestane jen tak trik pouze, ale má důležitou roli pro přežití vaší hry. Kromě toho, abyste získali recepty na jídlo, musíte být také pilní ve sběru potravinových přísad nebo jejich nákupu v restauracích. Lákají vás typické pokrmy Ignis? Tento lahodný recept Ignis můžete vyzkoušet podle průvodce z "To je ono!" práce redditora tzv aranea_highwind na komunitním webu Reddit.

Hra, kterou musíte letos hrát!

ve smyslu hratelnost, vzrušující! Po grafické stránce opravdu zkazit oko... jak pak po stránce příběhové? Sledovali jste někdy film Kingsglaive: Final Fantasy nedávno v kině? Nebo anime seriál Bratrstvo Final Fantasy XV? Ano, příběh Final Fantasy je tentokrát masivní a velmi složitý, protože zahrnuje prequel příběh, pak události v kině, postranní příběh cesta Nocta a jeho přátel a také příběh po tom všem. Pokud chcete znát celý příběh, ano, musíte se podívat na všechny filmové a anime série, včetně hraní hry. Úžasné, že?

Zdá se, že pokud hráč nehrál Final Fantasy, ještě není konec. Ale pokud jste PC hráči, Final Fantasy zatím rozhodně není prioritní hrou, protože ne všechny série jsou na PC. Koneckonců, i když existuje, je zastaralý a zastaralý. Nyní jako PC hráči máme být hrdí, hra tohoto kalibru by mohla na PC dorazit krátce po konzoli a doufáme, že do budoucna se tento trend podaří vývojářům udržet a ještě vylepšit. Bravo!

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found